Customer Service Medewerker

Customer Service Medewerkers bij Van Vliet Transport zorgen ervoor dat het bij zowel onze klanten als op ons kantoor allemaal op rolletjes loopt. Je hebt een of meerdere accounts onder je hoede, waar je dagelijks mee in contact staat. Hierdoor weet je precies wat ze willen, zodat je al hun wensen en behoeften kunt vervullen. Je krijgt een heel vrije rol om zelfstandig dit account te beheren.

Waar ga je werken?
Werken bij Van Vliet Transport betekent werken met de nieuwste technologie en vrachtwagens. Onze voornaamste klanten zijn Doe-Het-Zelf-Zaken en tuincentra. We houden van hard werken en doorpakken, maar natuurlijk ook van een praatje en een lekker kopje koffie.

Wat ga je doen?
De Customer Service Medewerker is een belangrijke spil in onze organisatie. Ons doel is om iedere dag weer het logistieke proces vlekkeloos te laten verlopen. Hiervoor hebben we Chauffeurs, Magazijnmedewerkers, Planners én natuurlijk Customer Service Medewerkers. Als de klant aan de lijn hangt met een vraag, heb jij direct al het antwoord. Vanaf het moment dat goederen binnenkomen tot het moment dat ze weggaan ben jij verantwoordelijk. Je zorgt dus dat er altijd voldoende collega's op de vloer staan en je precies weet hoe laat en waarvandaan containers en vrachten komen en gaan. Via Navision kun je al deze processen goed monitoren en verbeteren, maar dat weet je waarschijnlijk al . Heb je daar nog geen ervaring mee? Geen probleem, we leiden je op bij onze zusteronderneming in Nijmegen, zodat je in no-time helemaal zelfstandig aan de slag kunt. 

Wat krijg je in ruil voor je noeste arbeid?
Natuurlijk vinden we het sowieso super dat we samen gaan werken. Dus zorgen we er direct voor dat de deur wagenwijd voor je open staat. Maar naast een warm welkom hebben we nog meer voor je in petto:

  • Een uitstekend salaris
  • Een gloednieuw pand
  • Gloednieuwe wagens
  • Gloednieuwe software
  • Echt goeie koffie
  • 24+ verlofdagen op basis van een full-time contract
  • Pensioenregeling
  • Doorgroeimogelijkheden. Ook al ben je in deze functie nog niet eens begonnen, is er altijd de mogelijkheid om nieuwe routes uit te stippelen

Denk jij in oplossingen? Heb je verschillende computersystemen onder de knie of lukt je dat in no-time? Ga je secuur te werk en willen onze klanten jou na een eerste belletje liever altijd aan de lijn omdat je zo’n topper bent? Dan willen wij je heel graag in ons team. Solliciteer via onderstaande knop of stuur een motivatiebrief met je C.V. naar recruitment@vanvliettransport.nl

Functie-eisen
Je hebt:

  • MBO niveau 4 werk- en denkniveau
  • Affiniteit met logistiek
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Kennis van Microsoft Outlook, Microsoft Dynamics en Navision
  • Een ‘niet lullen, maar poetsen’ mentaliteit en bent leergierig
  • Ervaring in de logistiek of op een customer service afdeling

Voldoe je aan bovenstaande eisen, ben je nieuwsgierig geworden naar de functie en het bedrijf en ben je woonachtig in de omgeving van Vianen? Solliciteer dan direct via onderstaande button of stuur een e-mail naar recruitment@vanvliettransport.nl

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.